Onze recreatie expert Benny Graafsma helpt jou, geheel gratis en vrijblijvend, bij het vinden van een antwoord op belangrijke vragen, zoals:
✅ | Welke ontwikkelingen in hard- en software zijn interessant voor mijn recreatiebedrijf? |
✅ | Hoe zet ik deze technologie in om tijd en geld te besparen? |
✅ | Hoe zet ik deze technologie in om de gastbeleving te verhogen? |
✅ | Wat kost een dergelijke investering en wat levert het op? |
Neem contact op met Benny of vraag meteen een demo aan!
Onze recreatie expert Benny Graafsma helpt jou, geheel gratis en vrijblijvend, bij het vinden van een antwoord jouw op vragen .
Neem contact op met Benny of vraag meteen een demo aan!
De Mijnomgeving app biedt gasten en eigenaren een persoonlijk inlogportaal waar ze hun reserveringen kunnen beheren, betalingen kunnen doen, extra services bij kunnen boeken, hun energievebruik in kunnen zien en nog veel meer! Doordat jouw gasten veel zelf kunnen regelen, houden jouw medewerkers meer tijd over voor de gast.
Met een Mijnomgeving van EveryLeisure bied je een nieuwe standaard voor gastvrijheid en service aan je gasten, zowel voor, tijdens als na hun vakantie. Sluit je aan bij de toekomst en bied je gasten de beste ervaring ooit!
Met onze geavanceerde channel manager beheer je bezetting, tarieven en verhuurorganisatie op één centrale plek. Dankzij directe koppelingen met grote platforms zoals Booking en Belvilla, worden reserveringen en beschikbaarheid automatisch gesynchroniseerd.
Een koppeling met touroperators biedt vele voordelen:
Ons takenbeheer systeem voor recreatiebedrijven maakt het eenvoudig om schoonmaak-, facilitair- en onderhoudstaken te beheren. Taken kunnen worden aangemaakt en toegewezen aan specifieke medewerkers, met prioriteiten en deadlines.
Het systeem biedt real-time meldingen en statusupdates, wat zorgt voor een efficiënte bedrijfsvoering. Dit verbetert de servicekwaliteit en verhoogt de tevredenheid van gasten.
Benieuwd hoe het planningsysteem jouw taken facilitaire taken kan automatiseren? Ontdek het systeem voor takenbeheer.