Onze "Mijnomgeving" feature biedt gasten een persoonlijke online ruimte waar ze hun reserveringen kunnen beheren. Gasten kunnen inloggen om hun boekingsdetails te bekijken, betalingen te doen, extra services te boeken, en hun persoonlijke gegevens bij te werken. Dit verhoogt de betrokkenheid en tevredenheid van je gasten en verlicht de druk op de receptie.
Benieuwd waar een gasten-app voor jouw recreatiebedrijf het verschil kan maken? Ontdek de vele features van de mijnomgeving.
Met onze geavanceerde channel manager beheer je bezetting, tarieven en verhuurorganisatie op één centrale plek. Dankzij directe koppelingen met grote platforms zoals Booking en Belvilla, worden reserveringen en beschikbaarheid automatisch gesynchroniseerd.
Een koppeling met touroperators biedt vele voordelen:
Ons takenbeheer systeem voor recreatiebedrijven maakt het eenvoudig om schoonmaak-, facilitair- en onderhoudstaken te beheren. Taken kunnen worden aangemaakt en toegewezen aan specifieke medewerkers, met prioriteiten en deadlines.
Het systeem biedt real-time meldingen en statusupdates, wat zorgt voor een efficiënte bedrijfsvoering. Dit verbetert de servicekwaliteit en verhoogt de tevredenheid van gasten.
Benieuwd hoe het planningsysteem jouw taken facilitaire taken kan automatiseren?
Leverancier van hard- en software
Wij hebben alles wat je nodig hebt
Alles-in-één reserveringssysteem
Meer dan 20 jaar ervaring
Vele koppelingen
Je hoeft niet alles af te nemen
Verhoog je omzet
Met dynamic pricing, upselling, etc.