Met de multifunctionele zuilen van EveryLeisure kun je de druk op jouw receptie of horecapersoneel aanzienlijk verminderen. Gasten kunnen zelf inchecken, reserveren, informatie vinden, bestellingen plaatsen, bijboeken en nog veel meer.
Onze zuilen worden op maat ontworpen om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen en werken naadloos samen met onze software. Ontdek onze verschillende typen zuilen:
Een check-in kiosk is ideaal voor het verlichten van de druk op de receptie. Komt een gast buiten openingstijden aan? Dan kunnen ze eenvoudig inchecken bij de zuil. Ook voor het maken van een nieuwe reservering kun je bij de check-in zuil terecht. De opmaak is volledig in jouw huisstijl en beschikbaar in elke gewenste taal. Gasten kunnen hun nieuwe boeking direct betalen via pin of creditcard
Door een bestelzuil in een horecagelegenheid te plaatsen bied jij je gasten de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen zonder dat ze hoeven te wachten op de bediening of in een lange rij bij de counter moeten staan.
Ontdek de voordelen van een bestelzuil:
Betaalterminals kunnen op verschillende plekken worden ingezet; zoals bijvoorbeeld de wasserette. Geen gedoe meer met muntjes of pas tegoeden maar snel en eenvoudig betalen met je pinpas of creditcard.
Bied je betaald parkeren aan? Dankzij een betaalterminal bij de receptie of zelfs aan de slagboom kun je gasten snel en efficient laten betalen voor het parkeren zondar dat je er een medewerker voor vrij hoeft te maken.
Toegangszuilen vervullen een belangrijke functie in het beheer en de regulering van de toegang tot verschillende locaties op het park en faciliteiten op je vakantiepark of camping.
Ideaal in combinatie met een tourniquet of doorloopsluis voor gecontroleerde toegang tot allerlei faciliteiten, zoals het zwembad, het speelparadijs, het entertainment centrum en meer.
Ontdek ook onze hardware voor toegangscontrole, zoals tourniquets en toegangspoorten.
Innovatieve self-service zuilen op een vakantiepark of camping kunnen tal van voordelen bieden, zowel voor de bezoekers als voor de parkbeheerders.
Bezoekers kunnen snel informatie vinden over attracties, plattegronden, wachttijden, evenementen, en andere belangrijke parkdetails zonder te hoeven wachten op assistentie van personeel.
Door self-service opties aan te bieden, kan het park het aantal benodigde informatiepunten en personeel verminderen, wat resulteert in lagere operationele kosten.
Zuilen kunnen worden gebruikt voor de verkoop van toegangsbewijzen, parkeerkaarten, en extra diensten zoals rondleidingen of VIP-pakketten, wat de omzet kan verhogen.